bsmparty.de - die kostenlose Community


Sei dabei! Jetzt einloggen!

bsmparty.de im Web

Premium Partner


bsmparty.de PremiumPartner

facebook


  • 1
Mo
23.06.2008
22:55 Uhr

Harley Davidson Custom Bikes
Scheiß auf japinische Ponnys und Endschalldämpfer, V2 is des beste

Matt Hotch mid seiner V Lux


da Billy Lane, schaut auf das Hinterrad ( wo sind die Speichen) Reibrollen machens möglich und do Fackeln 200.000$ ab



da Marcus Walz, hod als erster Deutsche am Biker Built off in den USA teilgenommen und hod erstaunlicherweise gwonnen




da Russel Mitchel



da King Indian Larry * 30. Aug. 04
dea hods kinna



OCC wer kennt sie nicht, meiner Meinung sand des Weicheier, anstatt dass sies selber machen wird nachn Katalog gegriffen




Jessy James gründer von West Coast Choppers

so wos soid ma erst schaffen




RMF kennt fast keier ist aber a Custum schmiede in Passau, haben auch a geiles Bike "the Joung man"


Habermann Performence gibts je geilere Chopperrahmen?? "Ne"



Thunderbike: zurzeit ist die Spectacula das beste und geilste Bike der Welt, wie immer Reibrollen, Wert: Träum weiter




Ja da Werner Freie BAhn mit Marzipan



naja des wars pfiadeng und gute fahrt



So
19.08.2007
15:00 Uhr

Meine Buells
wer keine hat ist asi



XB12S



umgebaute XB12S




XB12Ss


Firebold


Sa
04.08.2007
22:40 Uhr

Schätzeis Englisch
Englisch sollte jeder können

am 3.8.07 bschlossen i und da Schätzei af Kropfmühl ins 60 jährige Festl zu gehen aber wias zum schiffa a gfangt hod, bschlossen mia zunächst zu meim Opa ins Wirtshaus ( Fischerstüberl Saxinger, Jahrdorf "die besten Hendl und Schweinshaxn in ganz Hauzenberg" ) zu gehen. Ais ma dort ankamen hama mia den gloan Ritzter und in Andorfer droffa, no a paar Runden Schofkopfa und a paar hoiwe Bier frogt uns da Schätzei, " he, heid hod ma oane a Foto schickt ( Foto dort unten ) und i woas ned wos des hoist". Ja mia als gute Freunde höffma doch gerne und dann haman frogt woss gwesen is, dan sogt er af Oid Bayrisch "" EI NEFER WONNEI LUUUZE JOU "". Jeden Falls hods uns uns olle zrissn wiama des keat ham. Dleid hamd gschaut wia wenn a Bombe eigschlong hed. Und wia sWedda schena woan is hama ume und hama uns Kantn gem:


BILD KANN NICHT MEHR ANGEZEIGT WERDEN DA ES NICHT MEHR EXISTIERT, ABER ES WAR DER HAMMER

  • 1