bsmparty.de - die kostenlose Community



Sei dabei! Jetzt einloggen!

bsmparty.de im Web

Premium Partner


bsmparty.de PremiumPartner

facebook


Wir sind Bauern und stolz drauf!

Berufe


SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)
04.05.2009 22:09

off Diachta(32)

26 Postings

Flexible mengensteuerung ist meiner meinung nach die Lösung

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
31.07.2009 20:54

off maria1993(28)

53 Postings

eiso wenns a so weida gehd, muas so guad wie a jeda afhean..
i vosteh des ned, de politiker und sene arschlecha griangt owei mea, und mia griang ma so guad wie goa nix mea !!!!..
und vor allem, olle leid de i kenn dadn sogoa gern mehr zoin, wenn ma mia ah wos davo griang dadn...
und wenn uns de deppn amoi an gscheidn preis zoin dadn, brauchad ma ah nimma so vai subventionen, und de stod leid brauchadn nimma schimpfa, wa ma mia o eh so vai gaid gschenkt griang.. -.-
i vosteh de leid einfach ned.. mia gehd des ned in schel ei, wie sowos gehd..
und dann ah na s kontigent weg doa meng! wenn dann a jeda so vai liefern deaf wie a mog des is doch ah ned sinn da sach:
1. denkts amoi an tierschutz, de viecha weand o dann direkt grod na ausgnutzt, so a kua kannsd mid 4 joh an metzga gehm,
und 2. wiad da milchpreis na bessa oidruckt..
und wenns dann owei na songt, man soid d viecha nimma ahänga und so, dann denge ma owei: ja wie soid ma an an neia stoi baun, wenn ma koa gaid hod bzw. griagt?..
also vo uns is in spedastns 2 joh goa, wenns a so weidagehd.. eiso mia zoi ma scha lang draf..
und es is o ah ned a so das ma um 5e mid da oabad afhead, wochnend, feiadog, mittn in da nacht, des is do scheissegal, wenn wos is muast do sa.. und urlaub gibts o sowieso ned
iagand wos stimmd do ned..

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
13.08.2009 13:09

off roman93**(29)

51 Postings

steigs auf bio um des is zwar a scheis owa man griagt 43cent

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
13.08.2009 22:43

off Tobi*93*(30)

409 Postings

Zitat:
geschrieben von roman93**
steigs auf bio um des is zwar a scheis owa man griagt 43cent


den kaas mochade na schnäi!!!

------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
17.08.2009 19:48

off maria1993(28)

53 Postings

@ roman93**

ja, und dann hosd owa na vai mea oabad.. eiso is des eig. ah koa guada preis..

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
08.09.2009 21:20

off Toni*94(29)

27 Postings

der geht namoi aufe ganz sicher...mir grirgn ma irtz als bio bauer 45cent pro liter oba de anderen doant ma leid!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
14.10.2009 19:19

off Eicher(27)

9 Postings

des schdümd nur 20 ct ehr 10 euro oder20

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
24.10.2009 18:11

off toto**(33)

43 Postings

20 cent hand viel wen ma weng kühe hod vai milch und se darbeit einteilt dafür gring ma mir programme de se vo 200€- 999,000€ belaufen können je nach hofgröße und nebenbei murs ma na lohnunternehmen mocha oda se a orbat surcha das ma se ned direkt selber versichern murs dann kimmt ma scha um drunden kraftfutter und sonstiges milchförderndes mittel muss man ja nicht einsetzen und zu überleben reicht ja a ganz normal heu gras und mais ois andane is zusätzlich des ned braucht naja freilich wadn 40 cent bessa wie 20 oba hamma froh das ma 20 gringt kannt ja schlechter wern oba unda 20 cent lauft dann wirklich nichts mehr!!naja probleme gibts bei den großbauern de erst baut hom oda grroß maschinen eikauft ham weil de kemmand ned mid 20 cent aus des is ma klar raten tilgung und haufa schuidn!! oba se mersn des wieda seng wen erna hof obzoid is mochands ja brutale reingewinne


OBA im großen und ganzen wad i a für 40 cent!!!!!!!!!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
26.11.2009 17:43

off suma*chrise**(25)

53 Postings

mengensteuerung oft wats wida anatzt

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
19.09.2010 21:38

off johannes95(27)

11 Postings

ich finde es eine richtige sauer rei mir habe erst von einen jahr stall gebaut und mir können keine rechnung zahlen und brauchen dringen einen neuen wender und ein neues frontmähwerk und die politiker wir des geld in den arsch geschoben

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
09.10.2010 15:26

off johannes95(27)

11 Postings

du das nicht da hast du überhaupt kein geld mehr und musst genau so arbeiten.Bei uns in dorf sind viele die mutterkuhhaltung haben und ergärn sich so das sie aufgehört haben

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
03.06.2011 20:29

off Marco**96(25)

7 Postings

ja weil da staat wai das de gloana bauan af heand und de groasn betriebe weitermochand

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)


Nur registrierte User können Einträge schreiben!

Du wagst es nicht bei bsmparty.de angemeldet zu sein? :)
Als registrierter User kannst du aktiv in der Community teilnehmen, lernst viele neue Leute kennen, bekommst eine eigene User Card, kannst mit den anderen Usern chatten u.v.m.

Also nichts wie registrieren -
die Anmeldung dauert 2 Minuten und ist absolut kostenlos!!
ZUR ANMELDUNG


» Zum Seitenanfang