|
|---|
SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)
|
02.08.2009 11:53
PiNk_LaDY!**(22)
 15 Postings
| ich hatte 9 Monate Liebeskummer!!
des ist voll sch*ei*ße!!
|
| |
|
|
02.08.2009 11:53
PiNk_LaDY!**(22)
 15 Postings
| Liebeskummer lohnt sich NICHT!!
|
| |
02.08.2009 11:54
pat34(27)
 98 Postings
| mhm....voll langweilig in dera zeit...
|
| |
02.08.2009 23:44
Calideya(30)
 80 Postings
| Liebeskummer is echt scheiße und vllkommen nutzlos.
ewig lang schmerzen wegen ieinem Arschloch dass selbst meistens ned mal weis was es will.
auch wenn man weis dass es sich ned lohnt kann mans nicht abstellen und das schlimme is dass man auch nichts dagegen tun kann als abwarten und sich so weit wie es möglich is abzulenken -.-
|
| |
03.08.2009 10:02
tomtom14(30)
 22 Postings
| mir hilft bei liebeskummer rauchen und saufen
|
| |
|
03.08.2009 10:11
pat34(27)
 98 Postings
| ja wenn du betrunken bist
|
| |
03.08.2009 10:52
edi*13(23)
 30 Postings
| man das is das beh..... was es auf der welt gibt ich liebe ein mädchen wunderschön und ich habs ihr schon gesagt aber sie liebt mich net !!! ich weiß da sollte ich aufhörren aber immer wenn ich sie wieder sehe wird die Liebe stärker leute helft mir was soll ich tun
|
| |
03.08.2009 11:14
Princess1995(27)
 314 Postings
| Zitat: geschrieben von edi*13 man das is das beh..... was es auf der welt gibt ich liebe ein mädchen wunderschön und ich habs ihr schon gesagt aber sie liebt mich net !!! ich weiß da sollte ich aufhörren aber immer wenn ich sie wieder sehe wird die Liebe stärker leute helft mir was soll ich tun
ich ürd sagen kämpf um sie war bei mir auch schon mal so nur bissl andere art der junge in den ich war der ist auf mich und auf eine frühere freundin von mir gestanden und ja dann dachte ich auch er würde sich 100% für entscheiden aber ich zeige ihm wie sehr ihn liebe und mit der zeit bemerkte er auch dass die andere eine ziemliche zicke war naja und dann nach na weile hat er mich gefragt und so ja also ich würd sagen kämpf erstma um sie und wenn du merkst dass es nichts mehr bringt wenn wirklch alles vorbei ist dann hat sie dich nicht verdient !!!! und es ist auch nicht schlecht wenn du dich auch hin und wider mal mit ihr unterhältst und so dass sie dich besser kennen lernen kann und so!!!
naja fois du nu frgane host kannst ja moi frong vielleicht kann i da ja heifa
hob scho fui erfahrung gmocht mid dem zwar teilweise a ned seibst oba des wos meine freindinen passiert is des griagt ma a mid und so ....... naja frog einfach wennst fragen host
|
| |
03.08.2009 14:05
pat34(27)
 98 Postings
| so ein sch....forum.....
|
| |
03.08.2009 14:22
Princess1995(27)
 314 Postings
| Zitat: geschrieben von malaka
Zitat: geschrieben von Princess1995
Zitat: geschrieben von edi*13 man das is das beh..... was es auf der welt gibt ich liebe ein mädchen wunderschön und ich habs ihr schon gesagt aber sie liebt mich net !!! ich weiß da sollte ich aufhörren aber immer wenn ich sie wieder sehe wird die Liebe stärker leute helft mir was soll ich tun
ich ürd sagen kämpf um sie war bei mir auch schon mal so nur bissl andere art der junge in den ich war der ist auf mich und auf eine frühere freundin von mir gestanden und ja dann dachte ich auch er würde sich 100% für entscheiden aber ich zeige ihm wie sehr ihn liebe und mit der zeit bemerkte er auch dass die andere eine ziemliche zicke war naja und dann nach na weile hat er mich gefragt und so ja also ich würd sagen kämpf erstma um sie und wenn du merkst dass es nichts mehr bringt wenn wirklch alles vorbei ist dann hat sie dich nicht verdient !!!! und es ist auch nicht schlecht wenn du dich auch hin und wider mal mit ihr unterhältst und so dass sie dich besser kennen lernen kann und so!!!
naja fois du nu frgane host kannst ja moi frong vielleicht kann i da ja heifa
hob scho fui erfahrung gmocht mid dem zwar teilweise a ned seibst oba des wos meine freindinen passiert is des griagt ma a mid und so ....... naja frog einfach wennst fragen host
1. lern bitte zu schreiben und kommas zu setzen, man blickt da nicht durch.
2. find ich das so lächerlich wenn man mit 13 sagt man hat so viele erfahrungen gesammtelt und sollte man fragen haben soll man sich an dich wenden.
kommt klar...
so viel spaß hatte ich noch nie in nem forum.
oida ....
1. i los mo doch vo dir ned song wann i wos doa soi wenn da wos ned bast dann schleich die oba los ma amei rua !!! wos mochst du herinen überhaupt oida du sogst zu oi sie soin die liebe vergessn hallo gehts nu liebe is vielleicht des schönste wos gibt oba scheinbar weil du oamoi moi pech ghobt host oder wos woas i moanst irts is soin olle so denga wie die!!! oba i sog dazua nur g´herts ned auf erm der red nua lauter schmarrn
2. und i sog ja ned dass i de erfahrung seibst gmocht hod sondern freindinen vo mir und do hob i fui gnua mid griagt!! a wenn is ned seibst mid gmocht hob i hobs gseng und aus dem lernt ma a scho und du duast ja grod so ois ob dass mädchen ima wem veraschend !! es is umgedreht jungs verarschen ima mädchen oba bestimmt werst irts glei wida gegenteil song!!!!
3. i red ja ned vo dir dass du die an miw enden soist i hob ned mid dir gred sondern mid wem andern eiso hoit dei maul und los ma mei rua i hob da nix da und wenn da wos ned bast dann verpiss die oba moch liebe ned so runter weil des wo schens is !!!!!
|
| |
03.08.2009 19:07
Princess1995(27)
 314 Postings
| oida ....
1. i los mo doch vo dir ned song wann i wos doa soi wenn da wos ned bast dann schleich die oba los ma amei rua !!! wos mochst du herinen überhaupt oida du sogst zu oi sie soin die liebe vergessn hallo gehts nu liebe is vielleicht des schönste wos gibt oba scheinbar weil du oamoi moi pech ghobt host oder wos woas i moanst irts is soin olle so denga wie die!!! oba i sog dazua nur g´herts ned auf erm der red nua lauter schmarrn
2. und i sog ja ned dass i de erfahrung seibst gmocht hod sondern freindinen vo mir und do hob i fui gnua mid griagt!! a wenn is ned seibst mid gmocht hob i hobs gseng und aus dem lernt ma a scho und du duast ja grod so ois ob dass mädchen ima wem veraschend !! es is umgedreht jungs verarschen ima mädchen oba bestimmt werst irts glei wida gegenteil song!!!!
3. i red ja ned vo dir dass du die an miw enden soist i hob ned mid dir gred sondern mid wem andern eiso hoit dei maul und los ma mei rua i hob da nix da und wenn da wos ned bast dann verpiss die oba moch liebe ned so runter weil des wo schens is !!!!! [/F
okee is alles makiert was wichtig is malaka !!!
|
| |
03.08.2009 19:16
Princess1995(27)
 314 Postings
| Zitat: geschrieben von TKay tzzz kämpfen .. alter! ein Girl is den Kampf nich ma wert! ich schwöre dir bei gott das es sinnlos is zu Kämpfen .. du solltest sie vergessen und dich neu verlieben oder die libe lings liegen lassen man .. slem is hart und mit LIEBE noch viel härter .. und lass dich nich von irgendwelchen Girls vollsülzen wie wichtig is nie aufzugeben .. das is Bullshit peace kleiner
oida man i woas zwar ne dows dei problem is oder so oba i bin mir ganz sicher dass du oans host oida du bist echt foi fertig mehr kann i zua nima osng
|
| |
03.08.2009 20:58
Princess1995(27)
 314 Postings
Zitat: geschrieben von TKay tzzz kämpfen .. alter! ein Girl is den Kampf nich ma wert! ich schwöre dir bei gott das es sinnlos is zu Kämpfen .. du solltest sie vergessen und dich neu verlieben oder die libe lings liegen lassen man .. slem is hart und mit LIEBE noch viel härter .. und lass dich nich von irgendwelchen Girls vollsülzen wie wichtig is nie aufzugeben .. das is Bullshit peace kleiner
oida man i woas zwar ne dows dei problem is oder so oba i bin mir ganz sicher dass du oans host oida du bist echt foi fertig mehr kann i zua nima osng
gleich is 8, ab ins bett.
oida do hoast owei i bin nu jung ihr hats ja dejenigen de lautern shit schreimd verdammt!!!!
oida he irts kints oam leid doa!!!
|
| |
04.08.2009 07:52
pat34(27)
 98 Postings
| kleine kinder raus hier.....!!!!!!
aber schnell...nich immer ind hosn mocha..=)
|
| |
04.08.2009 12:13
Princess1995(27)
 314 Postings
| Zitat: geschrieben von pat34 kleine kinder raus hier.....!!!!!!
ähm de oanzigen de ause miasnd aus dem chatt hand de leid de wos sie do aufführnd wie nu wos de wos lautern shit erzäind oba naja!!!
|
| |
04.08.2009 18:29
Princess1995(27)
 314 Postings
Zitat: geschrieben von pat34 kleine kinder raus hier.....!!!!!!
ähm de oanzigen de ause miasnd aus dem chatt hand de leid de wos sie do aufführnd wie nu wos de wos lautern shit erzäind oba naja!!!
die nur shit erzähln?
werd mal bisschen reifer, dann merkst du vielleicht was.
ähä is so do hand leid herinen de nua lautern scheiß erzäin und wissnd ned moi vo wos de rend !!!!
ja kalr am bestn dui wirst erwachsen du host des nötiger!!!!!
i merk des irts scho dass do einige deppen herin hand dazua muas i ned reifer wern!
|
| |
SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)
|