bsmparty.de - die kostenlose Community



Sei dabei! Jetzt einloggen!

bsmparty.de im Web

Premium Partner


bsmparty.de PremiumPartner

facebook


Wir sind Bauern und stolz drauf!

Berufe


SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)
02.03.2009 15:16

off Tobi*93*(30)

409 Postings


hod enk scha moe ebba aukhoidn wenns mim bulldog an dreck af d strass zong habts??? oda weil da bullog den ganzn verkehr aufhoit???? wos habts dann zu dem typen gsogt??? wia hoda reagiert.

schreibts engane gschichdn eina!! ... wiad gwiß interresant!!!

------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
04.03.2009 20:11

off summerbua!(30)

28 Postings

ja also iatz wias bei uns so stoag gschnimm hod, han e schnee geräumt fürn milchwagen weil ma mir a hofanfahrt hamd und dann ha e hoid en schnee überd straße oi gschom und do war e fosd ferde wollt de letztn schneebinkln na oischoim und dann kimd a soa urlauber daher, und fuckt me a wos i mir einbilde und so, aber dann ha e dsau auslosn und ha na gfrogd wos se er do iwahaupsd einbildet als heislbua, i sags euch denn ha e so zua sau gemacht!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
04.03.2009 20:11

off summerbua!(30)

28 Postings

ja also iatz wias bei uns so stoag gschnimm hod, han e schnee geräumt fürn milchwagen weil ma mir a hofanfahrt hamd und dann ha e hoid en schnee überd straße oi gschom und do war e fosd ferde wollt de letztn schneebinkln na oischoim und dann kimd a soa urlauber daher, und fuckt me a wos i mir einbilde und so, aber dann ha e dsau auslosn und ha na gfrogd wos se er do iwahaupsd einbildet als heislbua, i sags euch denn ha e so zua sau gemacht!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
07.03.2009 22:31

off Ande**91(31)

11 Postings