bsmparty.de - die kostenlose Community



Sei dabei! Jetzt einloggen!

bsmparty.de im Web

Premium Partner


bsmparty.de PremiumPartner

facebook


Wir sind Bauern und stolz drauf!

Berufe


SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)
02.03.2009 15:16

off Tobi*93*(30)

409 Postings


hod enk scha moe ebba aukhoidn wenns mim bulldog an dreck af d strass zong habts??? oda weil da bullog den ganzn verkehr aufhoit???? wos habts dann zu dem typen gsogt??? wia hoda reagiert.

schreibts engane gschichdn eina!! ... wiad gwiß interresant!!!

------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
04.03.2009 20:11

off summerbua!(30)

28 Postings

ja also iatz wias bei uns so stoag gschnimm hod, han e schnee geräumt fürn milchwagen weil ma mir a hofanfahrt hamd und dann ha e hoid en schnee überd straße oi gschom und do war e fosd ferde wollt de letztn schneebinkln na oischoim und dann kimd a soa urlauber daher, und fuckt me a wos i mir einbilde und so, aber dann ha e dsau auslosn und ha na gfrogd wos se er do iwahaupsd einbildet als heislbua, i sags euch denn ha e so zua sau gemacht!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
04.03.2009 20:11

off summerbua!(30)

28 Postings

ja also iatz wias bei uns so stoag gschnimm hod, han e schnee geräumt fürn milchwagen weil ma mir a hofanfahrt hamd und dann ha e hoid en schnee überd straße oi gschom und do war e fosd ferde wollt de letztn schneebinkln na oischoim und dann kimd a soa urlauber daher, und fuckt me a wos i mir einbilde und so, aber dann ha e dsau auslosn und ha na gfrogd wos se er do iwahaupsd einbildet als heislbua, i sags euch denn ha e so zua sau gemacht!!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
07.03.2009 22:31

off Ande**91(31)

11 Postings

fia mi ham de leid olle an pecka!! do schimpfans über bauern, oba beim aldi soid scha immer jeds regal voll sei! i glaub de wissn überhaupt nimma wo des zeig herkimmd!! de wo so bled daherred'n soid ma amoi 3 Wochan nix zum beißen gebn!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
09.03.2009 19:43

off Tobi*93*(30)

409 Postings

ja... nur do dawischts dann 80% vo de ganzn stodara.....und dann wird nixx mehr kaffd und dann is unsa scha ja schawieda na wenga wert!!!

------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
10.03.2009 13:55

off Biringer(32)

41 Postings

Servus, eiso i dad moi ned grod über stadt leid schimpfa, weil mid stodleid hamma mia ned fui zu tun, bei uns sand de normal Dorfleid scha schlimm, de nix mid da landwirtschaft zu tun hammand. Bei uns is a so, mia wennma häcksln, dann hoists immer mia fohma damesch durch des ganze dorf, und wennma auf da bundesstraß sand, dann heißts mia hoidma den ganzn verkehr auf, eiso recht mocha kannmas neamd. Oba i regme do ned stark auf, wenn jemand hinter mia is, dann setze hoid an blinka und foh aufzeiten dassa überholen kann, und jeder dritte autofahrer bedanktse a per handzeichen.

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
11.03.2009 19:52

off Hinte*(31)

10 Postings

Serwas, zu mir hat zwar noch keiner was gesagt aber ich habe ein anderes Problem. Ich Wohne in nähe von Bad Füssing und dar sind sehr Viel Radfahrer. Auf alle fälle wir müssen mir unsere Maschinen (standat 3m) Auf einer Straße Fahren die wo nur 3,5m Breit ist und das beste ist auf diesen Weg führen 3 Radfahr wege hinweg. An einen Schönen sommertag könnte man so mindesten 300 Radfaher zusammen fahren.

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
14.03.2009 20:04

off Tommy-93(29)

22 Postings

mie regst in da schui owei so auf weils ständig hoist Bauantrampel und so des ganze zeig hoid.

aber des geilste is zu mir hod moi orna gsogt eng scheis bauan braucht korna dan hane gsogt und wos dadsd dan fressen ?? eba de ganzen käfervom bon.

do hoda dan nix mehr gsagt

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
31.05.2009 19:49

off Honymaus(29)

16 Postings

bei na umfrage in berlin sand stod kinder gfrogt won wir de huh ausschaut man kar se gar ned vordtellen wos de gsogt hamd wir de vo da milka wrbung, lila mid milka auf da seitn!!! da wahnsinn!!!!! so dir san ma scha gsunken!!

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
25.08.2009 20:08

off maria1993(28)

53 Postings

kennts es des liadl midn güllefassl?? ^^

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
25.08.2009 22:10

off Tobi*93*(30)

409 Postings

Zitat:
geschrieben von maria1993
kennts es des liadl midn güllefassl?? ^^




Des is des absolut geilste liadl vo dene!!


------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
23.04.2010 14:05

off Tobi*93*(30)

409 Postings

Zitat:
geschrieben von anaa*
i han im summa gmahd und dann is so a preiss vorbei kema, hod mi aufghoidn und hod gsogd dass i dem armen graß ja wehdua...
dann han en zammgschissn dass er der größte trottel is der mir je in meinem leben untergekommen is und a richtiger volldepp is.......
dann hod a a no so sau bled gforgt "WIE BITTE WAS MEINTEN SIE"


Top ...

------
Ich bin nicht Bauer, sondern Landwirt. Bauer ist ein Joghurt!!!


MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
27.07.2010 18:31

off seemannsfischer(32)

6 Postings

mi hod amoi oana gfrogt warum das i mid mein gschdungadn fassl auf da strass foh und i des aufn acker hi schitt dann hob i dem des erzeut der hat ma a vogel zoagt und hod mi via bled erklärt

mists enk des amoi vorstelln

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
13.10.2010 20:35

off Eicher(27)

9 Postings

Mir hamma gestern mais kekselt a hod uns so a depp gefragd ob mia des sauber machen den dreck wo ma mia do ferlian dan hobe gsogt na mia losn des ligen du hong dan hoda namoi bled da hergred

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
17.11.2010 18:29

off zize*(28)

9 Postings

so hods mia a ganga in eging a.see hod se a so a foiwixxa aufgregt weil ma a weng an dreg auf d stross zong ham , ja de affn ham uns ja an fußgängerweg durchn acker auf d hauptstraße gebaut!! dan hama glei ins gemeindeblatt kemma

MEHR | Verwarnpunkte: 0 | Forumsperren: 0
SEITE: :: « 1 :: 1 SEITE(N)


Nur registrierte User können Einträge schreiben!

Du wagst es nicht bei bsmparty.de angemeldet zu sein? :)
Als registrierter User kannst du aktiv in der Community teilnehmen, lernst viele neue Leute kennen, bekommst eine eigene User Card, kannst mit den anderen Usern chatten u.v.m.

Also nichts wie registrieren -
die Anmeldung dauert 2 Minuten und ist absolut kostenlos!!
ZUR ANMELDUNG


» Zum Seitenanfang